Uber ride-sharing bizness aug lēnāk, nekā tā jaunākais uzņēmums Uber Eats. 2019. gada 1. ceturksnī uzņēmums ziņoja par pieaugumu par 230% attiecībā uz jaunajiem pakalpojumiem, bet Uber ride-sharing pieauga tikai par 22%, salīdzinājumā ar to pašu ceturksni pērn.

Bruto rezervācijas ir ieņēmumi, no kuriem tiek atņemti nodokļi, nodevas, algas, ko maksā šoferiem, restorāniem un tā tālāk.

Citi jaunie pakalpojumi ar bruto rezervējumiem $132 miljonu apmērā 2019.gada 1. ceturksnī ietver kravu pārvadājumus un jaunu mobilitāti, kas ietver velosipēdus un motorollerus, jeb mopēdus. Uber neatklāja jaunās mobilitātes specifiku, bet Uber vadītājs Dara Khosrowshahi (Dara Khosrowshahi) investoru konferencē sacīja, ka bruto rezervācijas jaunajiem mobilitātes pakalpojumiem “pieauga par ceturtdaļu”.

Tikmēr Uber Eats joprojām ir ieņēmumu dzinējspēks, un bruto rezervācijas pieaugums ir 108%, kas ir ekvilavents $3.07 miljardiem.

Ir sagaidāms, ka Uber pamatdarbības izaugsme palēlināsies. Pagājušajā gadā Khosrowshahi paziņoja, ka ride-hailing, jeb ride-sharing (kopbraukšana) veidos mazāk nekā 50% no Uber biznesa darījumiem.